ادامه فعالیت چینی ها در بازار خودروی ایران

ساسان قربانی ، دبیرکل انجمن تامین کنندگان ایرانی IAPMA و رئیس تأمین کننده قطعات تیسر ، به ایرنا گفت: خودروسازان چینی باید "اگر می خواهند ایرانیان را به دور از مارک های محبوب اروپایی ترغیب کنند ،" قیمت خود را تا 20 درصد کاهش دهند. آژانس در آوریل.


در حالی که انتظار می رود برخی خریداران با ورود پیشنهادات جدید به مارک های غیرچینی روی بیاورند ، تولیدکنندگان چینی و شرکای ایرانی آنها تسلیم نمی شوند و آنها تلاش می کنند تا با مدل های جدید جایگاه خود را بهبود بخشند.


بزرگترین بازیکنی که با خودروسازان چینی تجارت می کند صنایع خودروسازی کرمان است که شامل شرکت های کرمان ، تولید کنندگان Modiran Vehicles (MVM) و Rayen Vehicle Mfg است.


کرمان امسال تا ژوئن 25815 دستگاه اتومبیل JAC و لیفان را مونتاژ کرد ، در حالی که MVM 18404 دستگاه خودروی چری را با نام تجاری MVM در ایران ساخته بود. علاوه بر این ، رایین 782 سدان کوچک کوچک مونتاژ کرد. در اوایل سال جاری MVM از دو مدل برای قرارداد مونتاژ Zagross خودرو استفاده کرد.


شرکت کرمان یک استراتژی مارک تجاری را دنبال می کند. در حالی که تمام مدل های چری مونتاژ شده توسط MVM در حال حاضر از مارک ایرانی استفاده می کنند ، این شرکت برای اولین بار SUV نشان ساخته شده چری تیگو 5 را به عنوان یک چری معرفی می کند.


‟MVM سهم قابل توجهی در بازار دارد و بیش از 3000 شغل مستقیم و 10،000 شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.” امیرحسین امیری ، رئیس فروش و بازاریابی شرکت ، در بیانیه ای گفت. ... اکنون برنامه ریزی شده است که برخی محصولات چری در MVM تولید و با مارک چری در نمایندگی های MVM عرضه شود. "


در طرف دیگر ، Rayen برای اولین بار اتومبیلی را با مارک خاص خود ارائه می دهد: سدان کوچک Rayen V5 ، یک تیوان چین وین V5 چینی اصلاح شده ، در نمایشگاه اتومبیل شیراز در ماه ژوئن رونمایی شد.


منبع : وارد ساتو 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهمترین شاخصه های هایما اس 7 (Haima S7)

2014 Haima 7 Deluxe MT

چرا هایما s7 بخریم؟