بررسی هایما اس 7 در بازار ایران
ظاهر بزرگ و عضلانی ماشین در جلو بسیار آرام است اما در عقب کمی عصبی و عصبانی است. طراحی قسمت عقب خودرو ما را به یاد اتومبیل های میتسوبیشی انداخت. همکاری این خودروساز چینی با مارک های بزرگ اروپایی باعث شده است که طراحی S7 علی رغم سن 24 سالگی شرکت چینی بسیار پخته و ظریف باشد.
طراحی داخلی و کابین هایما S7 را بررسی کنید
کابین هایما مانند ظاهر خود نوید یک ماشین شیک را به مخاطبان می دهد. طراحی داشبورد ، صندلی ها و فضای خالی به خوبی نشانگر دقت طراحان در چیدمان همه عناصر در کنار هم است. فضای داخل کابین به اندازه کافی جادار است و سرنشینان را آزار نمی دهد. مواد به کار رفته در کابین این خودرو و داشبورد آن از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند به اندازه بدنه شما را به هیجان بیاورد.
پشت فرمان نشستن با الک پر از کلیدهای مختلف ، احساس رانندگی با یک ماشین لوکس را به شما القا می کند. کنسول مرکزی با نمایشگر در وسط خودرو شبیه محصولات کره ای است. با وجود پلاستیکی بودن کابین ، استفاده از رنگ های مختلف برای جلو و روکش صندلی ها حال سرنشین را خوب کرده است.
مشخصات فنی و حرکتی هایما S7
هایما S7 دارای پیشرانه 4 سیلندر 1995 سی سی است که توانایی تولید 148 اسب بخار قدرت را دارد. صفر تا صد سنگین وزن حدود 15 ثانیه طول می کشد. اگرچه سرعت شتاب خودرو نسبتاً زیاد است ، اما قدرت هایما را می توان در مصرف کم سوخت در نظر گرفت که علی رغم وزن و موتور قدرتمند آن ، فقط 8 لیتر در 100 کیلومتر مربع مصرف می کند.
شتاب این خودرو با وجود استفاده از گیربکس 5 سرعته اتوماتیک مناسب نیست و رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 15.8 ثانیه زمان نیاز دارد. عددی که برای خودرو در ایران اصلاً منطقی نیست. هایما به استاندارد آلایندگی یورو 4 دست یافته و در سیکل ترکیبی 8.8 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر مصرف می کند. البته شایعاتی نیز وجود دارد که ظاهر مدل جدید هایما S7 با پیشرانه 1.8 لیتری و قدرت 188 اسب بخار تولید شده و در چند کشور محدود وجود دارد. البته S7 جدید هایما به بازار ایران راه پیدا نکرده است و نمی توان با اطمینان در مورد آن صحبت کرد.
نظرات
ارسال یک نظر