هایما در میان هم رده‌های چینی و ایرانی خود ظاهری بسیار جذاب تر دارد و نگاه‌ها را به خود خیره کرده است.

 فروش اقساطی هایما اس7، هایما S7

هایما S7 ، یک خودروی شاسی بلند جدید از شرکت ایران خودرو با ظاهری جذاب و امکانات مناسب است. خودروهای شاسی بلند فارق از محل تولدشان ثابت کرده‌اند که در بازار خودروی ایران محبوبیت بی نظیری دارند. پس از فروش خوب خودروهای شاسی بلند در کشور، ایران خودرو اقدام به واردات این خودرو از یکی از شرکت های نامی کشور چین و فروش اقساطی هایما اس7 کرد. اس 7 محصول هایمای چشم بادامی هاست که مثل اکثر شرکت های خودروساز چینی عمر درازی ندارد و حتی در خود چین یک خودروساز جوان محسوب می‌شود. در ادامه با بررسی شرایط فروش اقساطی خودرو هایما اس 7 با ما در سپندخودرو همراه باشید.


هایما s7، خودرو جذاب هایما در بازار خودرو ایران

ایران خودرو در سال‌های اخیر تجربه خوبی از مشارکت با چینی‌ها داشته است. هایما نیز حاصل یک قرارداد تجاری بین خودروساز ایرانی و چینی است که یک ماشین شاسی بلند شیک را در سبد محصولات ایران‌خودرو قرار می‌دهد. هایما اس 7 با برخورداری از تجهیزات ایمنی مناسب، کابین بزرگ با کیفیت قطعات خوب و آپشن‌ها تجهیزات رفاهی کامل در کنار طراحی به روز و الهام گرفته از فن آوری شرکت مزدا، جایگاه خود را در بین خودرو دوستان ایرانی محکم کرد. هایما در میان هم رده‌های چینی و ایرانی خود ظاهری بسیار جذاب تر دارد و نگاه‌ها را به خود خیره کرده است.




بررسی طراحی ماشین هایما اس 7

شرکت هایما در سال 1992 توسط بخش خصوصی کشور چین و با همکاری و مشارکت کمپانی مزدا تاسیس شد. در سال ۲۰۰۶ سهم مزدا به سومین شرکت برتر در سال ۲۰۱۳ به لحاظ تعداد تولید در کشور چین یعنی کمپانی خودرو سازی FAW انتقال پیدا کرد. این خودرو با مشارکت شرکت هایما کشور تولید شد و به زودی در برنامه فروش اقساطی ایران خودرو قرار گرفت.


هایما یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت هایما درسال ۲۰۱۳ میلادی است که با بهره‌گیری از امکانات و ویژگی‌هایی به روز مانند ترمزهای پیشرفته، فرمان برقی و دنده‌ی اتومات بسیار نرم، جایگاه مناسبی را در بازار رقابتی به خود اختصاص داده است. سپر جلویی، مه‌شکن‌ها و رینگ‌های اسپورت ماشین باعث شده است که اس 7 ایران خودرو حس خودرویی قوی و عضلانی را به دیگران بدهد. اولین چیزی که در برخورد با هایما توجه‌ها را به خود جلب می کند ارتفاع زیاد خودروست.


منبع: سایت ویکی آرتیکلز

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

هایما s7 در یک نگاه- ویدیو

مقایسه جک S5 و هایما S7