ویژگی های ظاهری

ویژگی های ظاهری:  ظاهر بزرگ و عضلانی خودرو در جلو بسیار آرام اما در عقب کمی عصبی و خشمگین طراحی شده است. طراحی عقب خودرو ما را به یاد خودروهای میتسوبیشی انداخت. همکاری خودروساز چینی با برندهای مطرح اروپایی باعث شده که علی رغم سن 24 ساله کمپانی چینی، طراحی اس 7 از پختگی و ظرافت‌های بالایی برخودار باشد.


طراحی جذاب و کیفیت بالای تولید، هایما اس 7 را به یک شاسی بلند خواستنی در بین جوانان تبدیل کرده است و به محض ورود به کشور از بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردار شد. برای خرید نقدی می‌توانید به صفحه شرایط فروش نقدی هایما اس 7 در سایت کارویترین مراجعه کنید. کار ویترین زیرمجموعه شرکت سپندخودرو و مرجع فروش نقدی انواع خودرو در ایران است.


بررسی طراحی داخلی و کابین هایما اس 7

اتاقک هایما نیز مانند ظاهر بیرونش نوید یک خودرو شیک را به مخاطب می‌دهد. طراحی داشبورد، صندلی‌ها و فضای خالی به خوبی نشان دهنده دقت طراحان در چیدمان تمام المان‌ها در کنار هم بوده است. فصای داخل کابین به اندازه کافی جا دار است و سرنشینان را اذیت نمی‌کند. متریالی که در کابین این خودرو و داشبورد آن استفاده شده است کیفیت بالایی دارد و به اندازه بدنه می‌تواند به شما هیجان بدهد.


نشستن پشت فرمان با غربیلکی مملو از کلیدهای مختلف حس راندن یک اتومبیل لوکس را به شما می‌دهد. کنسول مرکزی همراه با یک نمایشگر در وسط خودرو شبیه به محصولات کره‌ای است. با وجود پلاستیکی بودن کابین، استفاده از رنگ‌های متفاوت برای رودری‌ها و روکش‌های صندلی توانسته حس خوبی به سرنشین بدهد.




مشخصات فنی و موتوری هایما اس 7

 هایما اس 7 دارای موتور 4 سیلندر و ظرفیتی 1995 سی سی است که توانایی تولید 148 اسب بخار نیرو دارد. صفر تا صد هایما سنگین وزن نزدیک به 15 ثانیه طول می‌کشد. اگرچه عدد شتاب خودرو نسبتا بالاست اما قوت هایما را می‌توان در مصرف سوخت پایین دانست که با وجود وزن و موتور قوی فقط 8 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر مربع مصرف می‌کند.


شتاب این خودرو علی رغم استفاده از گیربکس 5 سرعته اتوماتیک مناسب نیست و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیاز به 15.8 ثانیه زمان دارد. عددی که برای یک خودرو مطرح در بین شاسی بلندهای ایران اصلا معقول نیست. هایما استاندارد آلایندگی یورو 4 را کسب کرده است و در سکیل ترکیبی 8.8 لیتر بنزین به ازای هر 100 کیلومتر مسافت مصرف می‌کند. البته خبرهایی نیز به گوش می‌رسد که ظاهر مدل جدید هایما S7 با موتور 1.8 لیتری و قدرت 188 اسب بخار تولید شده و در چند کشور محدود حضور دارد. البته اس 7 جدید هایما به بازار ایران نرسیده است و نمی‌توانیم با اطمینان درباره آن صحبت کنیم.


منبع: ویکی آرتیکلز

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

هایما s7 در یک نگاه- ویدیو

هایما در میان هم رده‌های چینی و ایرانی خود ظاهری بسیار جذاب تر دارد و نگاه‌ها را به خود خیره کرده است.

مقایسه جک S5 و هایما S7